FULL LIFE ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: ΕΦ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΤΕΛΗ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗ!! Η ΜΕΓΑΛΗ ΤΟΥ ΑΠΟΦΑΣΗ.... « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

FULL LIFE ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: ΕΦ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΤΕΛΗ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗ!! Η ΜΕΓΑΛΗ ΤΟΥ ΑΠΟΦΑΣΗ....

Κατηγορία LIFESTYLE στις   10:55 μ.μ.  |  Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Ο Παντελής Παντελίδης στην πρώτη του μεγάλη συνέντευξη κάνει απολογισμό
της πορείας του και οριοθετεί τις κινήσεις του για το μέλλον. Φωτογραφίζεται και μιλάει αποκλειστικά στο “Full Life” και γυρνάει πολλά χρόνια πίσω στην παιδική αθωότητα, στην περίοδο του Πολεμικού Ναυτικού, την απόφασή του να παραιτηθεί για να αφοσιωθεί στο τραγούδι αλλά και το ρόλο της οικογένειας του. ...
Ξεκίνησες εμφανίσεις στο Teatro Music Hall και θέλω να μου πεις τι περιμένεις από αυτή τη χρονιά;
Ασφαλώς αυτό που θέλω είναι να πάμε πολύ καλά και φέτος μετά από ένα σχήμα που ήταν όνειρο ζωής για μένα με τον Βασίλη Καρρά και την Πάολα την περσινή χρονιά. Δούλεψα πολύ σκληρά για να κάνω έναν ισάξιο δίσκο με τον πρώτο μου και νομίζω ότι ο κόσμος θα περάσει τέλεια μαζί μας με την Πάολα, την Τάμτα και τον STAN.
H οικονομική κρίση σε φοβίζει μήπως κρατήσει τον κόσμο στο σπίτι του και δεν βγει να διασκεδάσει φέτος;
Η κρίση μας έχει χτυπήσει όλους περισσότερο ή λιγότερο και το χειρότερο είναι να βλέπεις γύρω στο συνανθρώπους σου να στεναχωριούνται και να βιώνουν δύσκολες καταστάσεις. Αυτό εμένα με αποσυντονίζει πολλές φορές .Θεωρώ ότι ο κόσμος πάντως διαλέγει που θα πάει και εμείς φέτος έχουμε ένα πρόγραμμα με κέφι, καψούρα και με καλές τιμές που μπορεί νε ξεχαστεί για λίγο κάποιος!
Πάμε λίγο στα παιδικά σου χρόνια… Τα νοσταλγείς;
Πέρασα όμορφα παιδικά χρόνια και μέχρι σήμερα είμαι με την οικογένειά μου αγαπημένος και μόνο ευχάριστες αναμνήσεις έχω να θυμάμαι. Έχω καταφέρει δόξα το θεό να έχω τους ίδιους φίλους και να ζω ταπεινά όπως όλοι οι συνάνθρωποί μου.
 Η οικογένειά σου, βοήθησε στην πορεία που έχεις μέχρι σήμερα στο τραγούδι; Έχει μερίδιο επιτυχίας;
Οι γονείς μου και τα αδέρφια μου ήταν δίπλα μου σε ότι αποφάσεις έχω πάρει στην ζωή μου και ακόμη και στην πιο δύσκολη στιγμή που ήταν να φύγω από το Πολεμικό Ναυτικό που δεν επιτρεπόταν να είμαι παράλληλα με το τραγούδι. Αυτή ήταν μια από τις πιο δύσκολες αποφάσεις που πήρα και είχα την στήριξη των δικών μου.
Πως πήρες την απόφαση να μπεις στο Πολεμικό Ναυτικό;
Έδωσα πανελλήνιες εξετάσεις και από την στιγμή που πέρασα σε μια στρατιωτική σχολή έκανα δύο χρόνια εσώκλειστος μέσα και στην ουσία αυτό ήταν και το στρατιωτικό μου. Πέρασα πολύ όμορφα χρόνια , ταξίδεψα σε πολλές χώρες του πλανήτη, απέκτησα μοναδικές εμπειρίες μέσα σε δέκα χρόνια. Αυτό συνέβαλε σίγουρα και στην διαμόρφωση της προσωπικότητάς μου.
Το τραγούδι πως προκύπτει ενώ είχες υποχρεώσεις καθημερινά στο Πολεμικό Ναυτικό;
Όταν άρχισα να παρατηρώ ότι αυξάνεται με γρήγορους ρυθμούς ο κόσμος που άκουγε τα κομμάτια μου στο Ίντερνετ, τότε κατάλαβα ότι αυτό μπορώ να το κάνω και επαγγελματικά και έτσι έπρεπε να διαλέξω. Και επέλεξα να αφοσιωθώ και να δώσω το 100% του εαυτού μου στο κομμάτι της σύνθεσης, του στίχου και της ερμηνείας.
Είχες μουσική παιδεία;
Δε πήγα ποτέ σε Ωδείο. Ούτε φωνητικά έκανα ποτέ , ούτε κάποιο όργανα πήγα για να μου μάθουν. Από τους γονείς μου στα έντεκα μου ζήτησα να μου πάρουν μια κιθάρα και από εκείνη την μέρα ξεκίνησε αυτό το ταξίδι. Έπαιζα 1-2 ώρες την ημέρα, παρακολουθούσα στην τηλεόραση να παίζουν μουσική και κράταγα κάποια στοιχεία και είχα την ανάγκη με τον καιρό να γράφω δικά μου κομμάτια. Αυτό για καλή μου τύχη βγήκε σε καλό και ο κόσμος σεβάστηκε και εκτίμησε αυτή την προσπάθεια και τον ευχαριστώ πολύ!!
Και ερχόμαστε 2011 που γνωρίζεις τον επιχειρηματία Κώστα Μπερτάκη που είναι ο άνθρωπος που επιβλέπει κάθε σου επαγγελματική κίνηση. Πως σε προσέγγισε;
Είδα μια ειλικρίνεια και μια αλήθεια σ αυτά που μου πρότεινε. Σ αυτό βοήθησε και ότι η ηλικιακή διαφορά μας δεν είναι μεγάλη και ότι όλη η γνωριμία και η εξέλιξη της κουβέντας μας έγινε κάτω από ένα άψογο κλίμα οικογενειακό και φιλικό. Ο Κώστας είναι ο επιχειρηματίας που δουλεύω αλλά πάνω απ όλα είναι φίλος μου! Υπάρχει αμοιβαία εμπιστοσύνη και αυτό είναι το συστατικό της επιτυχίας.
Πιστεύεις ότι με την επιτυχία που βιώνεις θα μπορούσες να τραγουδήσεις κομμάτια και άλλων στιχουργών – συνθετών;
Δεν είναι στο μυαλό μου αυτή η σκέψη απαγορευτική και φυσικά θα μου άρεσε να τραγουδήσω κομμάτια στιχουργών και συνθετών. Στην Ελλάδα υπάρχουν φοβερά ταλέντα και άτομα που θαυμάζω. Απλά τώρα που είμαι στο ξεκίνημά μου θέλω τα πρώτα χρόνια της δισκογραφικής μου πορείας να είναι έτσι όπως με γνώρισε ο κόσμος με τα δικά μου τραγούδια.
Φοβάσαι το μέλλον; Το καλλιτεχνικό σου μέλλον εννοώ…
Από τώρα σκέφτομαι το αύριο και προσπαθώ πάνω απ όλα να είμαι προσγειωμένος. Θέλω μέσα από την δουλειά μου να σταθεροποιηθώ και να συνεχίσω να βιώνω το όνειρό μου που ήταν να βρίσκομαι μέσα στον χώρο της μουσικής με αξιοπρέπεια και μια πρόταση δική μου.
Καλλιτεχνικές ανασφάλειες έχεις;
Δεν έχω ιδιαίτερες ανασφάλειες και νομίζω ότι όσο καλύτερα δουλεύεις, τόσο καλύτερα πατάς στα πόδια σου και αισιοδοξείς για το μέλλον.
Υποθετική ερώτηση: Εάν είχες ξεκινήσει αυτή τη πορεία μόνος σου πιστεύεις ότι θα είχε αυτή την επιτυχία;
Φυσικά όταν έχεις την στήριξη και τις συμβουλές ενός έμπειρου επιχειρηματία και συνεργατών βοηθάει σε μεγάλο βαθμό να καθιερωθείς στον χώρο. Όπως επίσης αν δεν υπήρχε και πιο πριν η αγάπη του κόσμου σαφώς και δε θα με είχε γνωρίσει ο Κώστας ο Μπερτάκης . Αυτά πάνε μαζί και το ένα φέρνει το άλλο!
Πιστεύεις ότι είσαι έτοιμος να κάνεις ένα βήμα και στην προσωπική σου ζωή και να φύγεις από το σπίτι που μένεις με την οικογένειά σου και να συγκατοικήσεις με μια κοπέλα;
Γενικότερα δεν είχα στην ζωή μου τάσεις φυγής. Μου αρέσουν τα σταθερά πράγματα και δε φεύγω εύκολα από τις συνήθειες να βλέπω τους φίλους μου καθημερινά, να έρχομαι στο ΠΡΟ-ΠΟ που έχουμε, να μιλάω με τους γονείς μου . Νομίζω ότι δύσκολα θα μπορούσα να μείνω μόνος ή απομακρυσμένος από όλα αυτά που σου ανέφερα. Αλλά θα βρω έναν τρόπο κάποια στιγμή μελλοντικά να συνδυάσω αυτό που μου ανέφερες. Δεν έχω συγκατοικήσει μέχρι σήμερα με μια κοπέλα και δε μπορώ να πω κάτι μιας και είμαι ελεύθερος αυτή τη περίοδο και έτσι όπως ζω μου αρέσει.
Έχεις ερμηνεύσει κομμάτια που αγάπησε ο κόσμος και σεβάστηκαν οι συνάδελφοί σου. Υπάρχει κάποιο που ξεχώρισες και νομίζεις ότι θα μείνει για πολλά χρόνια στο προσκήνιο;
Νομίζω ότι το " Λιώμα σε γκρεμό" είναι ένα κομμάτι που γράφτηκε σε μια σπάνια ψυχολογικά στιγμή για μένα και μάλιστα ήταν βράδυ. Πιστεύω ότι είναι ένα τραγούδι που θα ακούγεται για πολλά χρόνια μιας και ο κόσμος το αγάπησε από την πρώτη στιγμή και το αποδέχτηκε όσο κανένα άλλο.
Είσαι άτομο που λυγίζει; Παράδειγμα θα σου φέρω την μέρα της απονομής του διπλά πλατινένιου δίσκου στο "ΑΠΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ" που σε είδα να δακρύζεις…
Είμαι άτομο ευαίσθητο και ευσυγκίνητο. Αυτό δε θα στο κρύψω. Θυμάμαι και την πρώτη μέρα που τραγούδησα στο Teatro αλλά και στην απονομή που ανέφερες δε κατάφερα να μείνω ψύχραιμος. Αυτές οι στιγμές είναι μοναδικές. Έχω μάθει να είμαι αληθινός και σε συναισθήματα χαράς και σε στιγμές συγκίνησης.
Η σχέση σου με τα χρήματα πια είναι;
Προσπαθώ στην διαχείριση των χρημάτων μου να με βοηθάει η μητέρα μου και νομίζω προς το παρών έχω καταφέρει να μην είμαι σπάταλος και να προσαρμόζομαι στις οικονομικές δυσκολίες που περνάει η χώρα μας.
Τι γεύση θες να αφήσει η δεύτερη δισκογραφική σου δουλειά; Είναι πιο ώριμη, πιο ψαγμένη;
Ο Παντελίδης παραμένει ο ίδιος. Μιλάει για τον έρωτα, τον χωρισμό, για την ανεκπλήρωτη αγάπη . Σαφώς είναι πιο ώριμα αυτά τα κομμάτια και είναι ένας δίσκος πολύ σημαντικός για το μέλλον μου στην μουσική.
Πάρτε το Full Life μόνο με 1.5 ευρώ!
markostv
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...