ΑΓΡΙΝΙΟ:ΤΟΝ ΕΔΩΣΑΝ ΣΤΟ FACEBOOK ΓΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ(ΦΩΤΟ) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

ΑΓΡΙΝΙΟ:ΤΟΝ ΕΔΩΣΑΝ ΣΤΟ FACEBOOK ΓΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ(ΦΩΤΟ)

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   11:21 μ.μ.  |  Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013


Οι οδηγοί που παρκάρουν παράνομα όπου βρουν χωρίς να τους νοιάζουν οι επιπτώσεις αυτής της
συμπεριφοράς τους, αποτελούν γενικευμένο φαινόμενο στο πολύπαθο κυκλοφοριακά Αγρίνιο. Τώρα όμως εκτός από την Τροχαία, φαίνεται πως βρήκαν τον… μπελά τους και με την εμφάνιση ομάδας χρηστών στο facebook , που τους ξεμπροστιάζει κανονικά!
Σήμερα ο οδηγός ενός μαύρου Πεζώ, πάρκαρε στην οδό Σουλίου στο αριστερό τμήμα του δρόμου που απαγορεύεται, λίγο πριν την διασταύρωση με την Δήμου Τσέλιου με αποτέλεσα να μπλοκάρει αστικό λεωφορείο και να προκληθεί κυκλοφοριακό έμφραγμα.
Μέλη της ομάδας αποθανάτισαν το σκηνικό και το ανήρτησαν στο facebook. Η ομάδα ΕΔΩ
Tα μέλη της ομάδας μάλιστα σήμερα «ανακάλυψαν» και άλλο αυτοκίνητο παρκαρισμένο πάνω στην πλατεία Δημοκρατίας.agriniopress.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...