ΕΨΑΧΝΑ ΕΝΑΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΣΤΟ FACEBOOK ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΜΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

ΕΨΑΧΝΑ ΕΝΑΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΣΤΟ FACEBOOK ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΜΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ

Κατηγορία LIFESTYLE στις   6:50 π.μ.  |  Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013













Γεια σας!

Είμαι πολύ καιρό μόνη, χωρίς σχέση και είμαι 24 χρόνων.
Πριν λίγες μέρες έτυχε στο facebook να ψάχνω για έναν φίλο και καταλάθος είδα μια φωτογραφία με ένα παιδί που μου άρεσε και από ότι κατάλαβα μένουμε και στην ίδια περιοχή.
Από εκείνη τη μέρα σκέφτομαι και ξανασκέφτομαι να του κάνω αίτημα, αλλά όλο κωλώνω. Γιατί αν το κάνω κι ας πούμε ότι με δεχτεί και μετά με ρωτήσει πως με βρήκες κτλ. τι να του πω; Ότι είμαι μια λυσσάρα που δεν έχει γκόμενο και ψάχνεται; Είναι λίγο περίεργο.
Εσείς τι θα με συμβουλεύατε;
Life29
newsit
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...