ΖΕΤΑ ΜΑΚΡΥΠΟΥΛΙΑ:ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΛΕΙΨΕΙ ΤΟ DANCING « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

ΖΕΤΑ ΜΑΚΡΥΠΟΥΛΙΑ:ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΛΕΙΨΕΙ ΤΟ DANCING

Κατηγορία LIFESTYLE στις   9:42 π.μ.  |  Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

















Καλεσμένη στην εκπομπή του Θέμη Γεωργαντά στο Mad πήγε η Ζέτα Μακρυπούλια και η εκπομπή
θα προβληθεί την πρώτη μέρα της νέας χρονιάς.
Οι δυο καλοί φίλοι γέλασαν πολύ και μίλησαν για όλα!
Για τον ρόλο της Μέριλιν Μονρόε στο θέατρο είπε μεταξύ άλλων ότι ήταν όνειρο ζωής και είναι ότι καλύτερο έχει κάνει μέχρι τώρα!
Στη συνέχεια ο Θέμης την ρώτησε αν της λείπει το Dancing και εκείνη είπε «ναι» αλλά αν της ξαναέκαναν πρόταση δεν θα το παρουσίαζε γιατί όπως είπε αυτός ο κύκλος έχει κλείσει
Πηγη:HELLO
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...