ΠΑΓΟΔΡΟΜΙΟ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ! « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

ΠΑΓΟΔΡΟΜΙΟ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ!

Την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις ικανότητες τους σε παγοδρόμιο θα έχουν οι Αγρινιώτες κατά την
εορταστική περίοδο! Σύμφωνα με πληροφορίες του agrinionews.gr με σκοπό να δοθεί ένας επιπλέον εορταστικός τόνος στην πόλη, τις επόμενες ημέρες θα στηθεί παγοδρόμιο στο κέντρο της και συγκεκριμένα στον αύλειο χώρο των Καπναποθηκών Παπαστράτου. Μάλιστα ο δήμος Αγρινίου έχει φροντίσει να δοθεί η δυνατότητα σε όλους τους μαθητές του διευρυμένου δήμου για δωρεάν συμμετοχή στο παγοδρόμιο. Σίγουρα πρόκειται για μια πρωτοβουλία που θα τονώσει την εορταστική εικόνα και την εμπορική κίνηση
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook