ΠΑΓΟΔΡΟΜΙΟ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

ΠΑΓΟΔΡΟΜΙΟ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ!

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   12:10 π.μ.  |  Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις ικανότητες τους σε παγοδρόμιο θα έχουν οι Αγρινιώτες κατά την
εορταστική περίοδο! Σύμφωνα με πληροφορίες του agrinionews.gr με σκοπό να δοθεί ένας επιπλέον εορταστικός τόνος στην πόλη, τις επόμενες ημέρες θα στηθεί παγοδρόμιο στο κέντρο της και συγκεκριμένα στον αύλειο χώρο των Καπναποθηκών Παπαστράτου. Μάλιστα ο δήμος Αγρινίου έχει φροντίσει να δοθεί η δυνατότητα σε όλους τους μαθητές του διευρυμένου δήμου για δωρεάν συμμετοχή στο παγοδρόμιο. Σίγουρα πρόκειται για μια πρωτοβουλία που θα τονώσει την εορταστική εικόνα και την εμπορική κίνηση
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...