
Καλύτερα είναι τα νέα για την πορεία της υγείας του βαρύτατα τραυματισμένου συνοδηγού του Ι.Χ. που συγκρούστηκε με
λεωφορείο του ΚΤΕΛ πριν από λίγες μέρες έξω από την είσοδο του νέου νοσοκομείου του Αγρινίου, όπου κι έχασε τη ζωή του ο 75χρονος οδηγός και τραυματίστηκε ελαφρά ο επιβάτης του μοιραίου Ι.Χ.
Ο τραυματίας νοσηλεύεται ακόμη στην ΜΕΘ του νοσοκομείου, αλλά οι γιατροί αισιοδοξούν, κρίνοντας πως τα χειρότερα πέρασαν. »Οι πιθανότητες είναι υπέρ μας» λένε χαρακτηριστικά γιατροί που παρακολουθούν την πορεία της υγείας του άνδρα που είναι γνωστός στην τοπική κοινωνία από την επαγγελματική του δράση και ιδιαίτερα αγαπητός. Αυτό άλλωστε επιβεβαιώθηκε και από την πολύ μεγάλη κινητοποίηση που έγινε για την συγκέντρωση μονάδων αίματος που είχε ανάγκη. Η ευαισθητοποίηση και ανταπόκριση ήταν άμεση στο κάλεσμα που απευθύνθηκε και από τοπικά ΜΜΕ (σ.σ. τοagriniopress.gr ανήρτησε αμέσως την σχετική έκκληση) και δεκάδες συμπολίτες ανταποκρίθηκαν και μετέβησαν στην αιμοδοσία του νοσοκομείου του Αγρινίου, προσφέροντας δεκάδες μονάδες αίματος.AGRINIOPRESS