Το διευθυντή και το συμβούλιο εκπαιδευτικών του 1ου λυκείου
Μεσολογγίου καταγγέλλει η μητέρα
ενός μαθητή, για την άδικη, όπως θεωρεί η
ίδια, τιμωρία του γιού της, επειδή δεν αγόρασε το κολατσιό του από το κυλικείοτου σχολείου.
Ο διευθυντής του σχολείου
Σπ. Ξουργιάς έχει, όμως, αντίθετη άποψη, καθώς, όπως υποστηρίζει, ο μαθητής δεν
προμηθεύτηκε το κολατσιό του από τη μητέρα του, αλλά παρήγγειλε φαγητό από
κατάστημα της πόλης, το οποίο έφερε το φαγητό έξω από το σχολείο, πράγμα που
απαγορεύεται.
Πιο συγκεκριμένα η
καταγγελία της μητέρας Βούλας Κοντογιάννη, έχει ως εξής: «Κατά τις πρωινές
ώρες, την Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013 ο γιός μου μαθητής του 1ου Λυκείου
Μεσολογγίου, όπου και βρισκόταν, επικοινώνησε μαζί μου κατά την διάρκεια του
διαλείμματος και μου ζήτησε να του πάω κάτι φαγώσιμο, δεδομένου ότι πρώτον το πρωί
ξέχασε να πάρει το πρόγευμα που του είχα ετοιμάσει και δεύτερον σε προγενέστερο
χρόνο είχε πάθει δηλητηρίαση από γεύμα, που είχε προμηθευτεί από το κυλικείο
του σχολείου. Για το λόγο του ότι εργάζομαι σε αρτοποιείο του Μεσολογγίου,
ετοίμασα κάτι για να του στείλω με οικογενειακό μου φίλο και αυτό, διότι η
απουσία μου από το χώρο εργασία μου δεν επιτρέπεται. Ο οικογενειακός αυτός
φίλος με χαρά δέχτηκε να μεταφέρει και να παραδώσει στον εξωτερικό χώρο του
σχολείου το πρόγευμα, που με επιμέλεια και ποιότητα είχα εγώ φτιάξει.
Από αυτή την στιγμή αρχίζει
μια απίστευτη ιστορία, που έχει πληγώσει την ψυχή την δική μου, της οικογένειάς
μου, αλλά κυρίως του μικρού μαθητή Μεσολογγίτη Γιάννη, που αρνείται να πάει
πλέον σε αυτό το σχολείο, ως δέκτης της κατάστασης αυτής αφενός και αφετέρου
των συνεπειών που θα δεχτεί μελλοντικά. Κατηγορείται και τιμωρείται πρωτόγνωρα,
παραδειγματικά από το συμβούλιο των καθηγητών με ποινή τριήμερης αποβολής, με
την αιτιολογία, ότι παρήγγειλε φαγητό από εξωτερικό κατάστημα, αντί του κυλικείου
του σχολείου. Κατασκεύασμα επιστημονικής φαντασίας η κατηγορία! Δεν του δόθηκε
καθόλου ο λόγος τουλάχιστον να μιλήσει, να πει κάτι για να υποστηρίξει την θέση
του. ‘Όλοι σαν άγρια θηρία τον καταδίκασαν. Και αυτό, επειδή ένας μαθητής θέλει
να επιλέξει κάτι εκτός του κυλικείου, τη στιγμή, που η πλειοψηφία των καθηγητών
και των μαθητών τρώνε εκτός σχολείου. Αναρωτιέμαι μήπως, τελικά, κάποια
οικονομικά συμφέροντα θίγονται! Το αφήνω στην κρίση του καθένα σας!
Προσπάθησα ως γονιός να
συναντήσω και να μιλήσω με τον λυκειάρχη, αλλά αυτός ανένδοτος, δεν ακούει
λέξη. Δεν είχε ούτε την διακριτικότητα να ενημερώσει τον Σύλλογο Γονέων και
Κηδεμόνων. Θεωρώ αυτό το πραγματικό γεγονός φασιστικό και που καθημερινά τα
παιδιά μας βιώνουν πολλά τέτοια περιστατικά και γεγονότα. Τελικά αυτοί οι
δάσκαλοι, οι καθηγητές και οι παιδαγωγοί, που εμείς είχαμε τις προηγούμενες
δεκαετίες, που πήγαν; Ίσως θα έπρεπε το υπουργείο να κάνει πιο σοβαρές
αξιολογήσεις και ένας λόγος παραπάνω όταν ένας τέτοιος άνθρωπος είναι
διευθυντής ενός σχολείου».
Τι υποστηρίζει ο διευθυντής
του σχολείου
Ο διευθυντής του σχολείου
Σπ. Ξουργιάς ισχυρίζεται ότι δεν ισχύουν όσα υποστηρίζει η οικογένεια του
μαθητή, αλλά ότι ο μαθητής παρήγγειλε φαγητό από κατάστημα του Μεσολογγίου, που
κάνει και διανομή, και το οποίο έφερε το φαγητό έξω από το σχολείο. Ο μαθητής
πήγε κοντά στην περίφραξη για να πάρει το φαγητό, όταν έγινε αντιληπτός από τον
ίδιο τον διευθυντή που του έκανε παρατήρηση και τον κάλεσε στο γραφείο του.
Όπως τονίζει ο κ. Ξουργιάς ο μαθητής, αφού πήρε το φαγητό, αγνοώντας την
παρατήρηση του καθηγητή, πήγε στο γραφείο του εκτοξεύοντας απειλές εναντίον
του. Η απρεπής συμπεριφορά του μαθητή, σύμφωνα πάντα με τους ισχυρισμούς του
διευθυντή, υπέπεσε στην αντίληψη και των υπολοίπων καθηγητών και έτσι όταν
συγκλήθηκε το συμβούλιό τους, συμφωνήθηκε ομόφωνα η αποβολή του μαθητή για την
απρεπή συμπεριφορά του και όχι για το ότι προμηθεύτηκε φαγητό εκτός κυλικείου,
παρόλο που απαγορεύεται ρητά κάτι τέτοιο.
Η τιμωρία του μαθητή
εξαγρίωσε και τους γονείς οι οποίοι επισκέφθηκαν το σχολείο και απείλησαν εκ
νέου τους καθηγητές, ωστόσο όμως δεν παραβρέθηκαν στη συνεδρίαση του συμβουλίου
των καθηγητών. Όπως υπογράμμισε ο κ. Ξουργιάς ψευδής είναι και ο ισχυρισμός της
μητέρας ότι ο γιος της υπέστη δηλητηρίαση από φαγητό του κυλικείου, αφού αυτό
ελέγχεται υγειονομικά και μάλιστα τακτικά και διαθέτει μόνο όσα τρόφιμα
επιτρέπονται από το νόμο. Εν τω μεταξύ έχει παρατηρηθεί και άλλες φορές μαθητές
και των δυο λυκείων να παραγγέλνουν φαγητό ή ακόμα και καφέ από καταστήματα της
πόλης, κάτι που απαγορεύεται ρητά και μπορεί να έχει επιπτώσεις και στους
ίδιους τους καταστηματάρχες αν ένα σχολείο αποφασίσει να στραφεί εναντίον τους.
ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ
aixminews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!