Το... μπαράζ των εμπρησμών ξεκίνησε στις 02:32 από ΑΤΜ του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου στην οδό
Αγίας Γλυκερίας 11 στο Γαλάτσι.
Ακολούθησε ο δεύτερος εμπρησμός στις 02:38 σε μηχάνημα της Εθνικής στην οδό Καφαντάρη 10 και Αρτέμωνος στο Νέο Κόσμο.
Την ίδια ώρα, στην οδό Καφαντάρη 7 επίσης στο Νέο Κόσμο έγινε απόπειρα εμπρησμού. Στο σημείο βρέθηκαν σπίρτα, προσανάμματα τζακιού και εύφλεκτο υγρό.
Τέλος, στις 02:40, στην πλατεία Μεταξά στου Παπάγου, όπου κάηκε ΑΤΜ της Γενικής Τράπεζας.
Σε όλα τα μηχανήματα προκλήθηκαν σοβαρές ζημιές στα πληκτρολόγια και την οθόνη.
newsit.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...