Περισσότερες από 80 φιάλες αίματος συγκεντρώθηκαν σήμερα,
καθώς η ανταπόκριση στο κάλεσμα
του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Αγρινίου
υπήρξε ικανοποιητικότατη!
Πρόκειται για την τελευταία
αιμοδοσία της χρονιάς και είναι θεσμός πλέον η Χριστουγεννιάτικη αιμοδοσία,
πάντα για τις ανάγκες των ανθρώπων που πάσχουν από Μεσογειακή Αναιμία, να
συγκεντρώνει μεγάλο αριθμό αιμοδοτών.
Η αιμοδοσία πραγματοποιήθηκε στο Παπαστράτειο Μέγαρο της
ΓΕΑ, υπό την επίβλεψη, φυσικά, της διευθύντριας της σχετικής μονάδας του
νοσοκομείου Αγρινίου κας Β. Πουρνάρα και της προέδρου του Συλλόγου Εθελοντών
Αιμοδοτών κας Σπ. Παπαγιάννη.
Σε δηλώσεις τους στο agrinioreport.com,
μίλησαν για την αξία της εθελοντικής αιμοδοσίας, ιδιαίτερα αυτές τις ημέρες που
το μήνυμα της αγάπης και της αλληλεγγύης προς το συνάνθρωπο αποκτά πραγματικό
νόημα, πολύ περισσότερο μέσω τέτοιων εκδηλώσεων έμπρακτης προσφοράς, …ενός
ανεκτίμητου δώρου!
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!