Υπογράφτηκε προχτές, σύμφωνα με πληροφορίες, η νέα σύμβαση της εταιρίας Μαρίνα Μεσολόγγι Α.Ε. με το
υπουργείο Τουρισμού, μετά και τη νέα χωροθέτηση που εγκρίθηκε πριν από ενάμισι περίπου χρόνο.
Οι εκτιμήσεις που γίνονται και οι δεσμεύσεις που υπάρχουν είναι ότι μετά τις πολυπόθητες (για την εταιρεία) υπογραφές, ανοίγει ο δρόμος για την ολοκλήρωση του έργου, ώστε να λειτουργήσει απρόσκοπτα και να συμβάλλει στην ανάπτυξη του τουρισμού στην πόλη. Εξακολουθούν βέβαια να υφίστανται τα προβλήματα μεταξύ των μεγαλομετόχων, που έχουν σχέση με την οικονομική διαχείριση, ωστόσο το αίτημα του κ. Αγγελόπουλου για αλλαγή του διοικητικού συμβουλίου, δεν έγινε δεκτό από το δικαστήριο, όπου είχε προσφύγει...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 05/12 σε όλα τα περίπτερα του νομού
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...