Με μεγάλη συμμετοχή και σε αδικαιολόγητα πολωμένο κλίμα ολοκληρώθηκαν οι εσωκομματικές
εκλογές της Νέας Δημοκρατίας για την ανάδειξη Νέας Νομαρχιακής Διοικούσας Επιτροπής. Ο νυν πρόεδρος Κώστας Σύρρος είναι ο μεγάλος νικητής αφού κατόρθωσε να επανεκλεγεί, έστω και με βραχεία κεφαλή. Σε σύνολο 129 εκλεκτόρων ψήφισαν οι 113. Τα αποτελέσματα είναι: Κώστας Σύρρος: 51 ψήφοι Μελιάδης Γιώργος: 45 ψήφοι Νίκος Ζώγας: 17 ψήφοι Οι εκλογές έγιναν στα γραφεία της ΝΟΔΕ στο Μεσολόγγι όπου και αυτή την ώρα είναι συγκεντρωμένος αρκετός κόσμος. Αξίζει να σημειωθεί πως στο Μεσολόγγι ήρθε για να ψηφίσει ο πρώην υπουργός Μάριος Σαλμάς σε αντίθεση με τον Κ. Καραγκούνη που δεν παρέστη θέλοντας να κρατήσει τις ισορροπίες. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Σαλμάς υποστήριξε με σθένος την υποψηφιότητα Μελιάδη και το αποτέλεσμα τον φέρνει στους ηττημένους για ακόμη μια φορά μετά τις εκλογές για την ΔΗΜ.Τ.Ο. Μεσολογγίουaixminews
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...