ΞΗΡΟΜΕΡΟ: ΧΩΡΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΑ ΒΛΥΖΙΑΝΑ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2013

ΞΗΡΟΜΕΡΟ: ΧΩΡΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΑ ΒΛΥΖΙΑΝΑ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   1:54 μ.μ.  |  Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2013

epi-stathero-thlefono
Δεύτερη εβδομάδα η βλάβη στο σταθερό δίκτυο του ΟΤΕ στό χωριό και χωρίς να μπορεί κανείς να
βγάλει άκρη. Δεν αποδίδουν καρπούς τα συνεχόμενα τηλέφωνα του προέδρου Δήμητρη Ζαρκαδούλα στις βλάβες Ο.Τ.Ε. η  κοροϊδία συνεχίζεται κανονικά, στο κινητό τηλέφωνο του προέδρου  ήρθε μήνυμα από την υπηρεσία βλαβών ότι η βλάβη αποκαταστάθηκε και τα τηλέφωνα δουλεύουν κανονικά ενώ κανένα τηλέφωνο δεν  λειτουργεί.
Κάποιοι σκέφτονται να διακόψουν την σύνδεση στον ΟΤΕ και να πάνε σε ιδιωτική εταιρία, αναφέρει το τοπικό blog vlyziananews.blogspot.gr που συνεχίζει:
«Εμείς ρωτάμε
τι  εξυπηρετεί η συνεχιζόμενη κοροϊδία από τον Ο.Τ.Ε.να μας λένε ότι τα τηλέφωνα δουλεύουν ενώ στην ουσία η Βλάβη είναι μόνιμη.
Γιά τις τόσες μέρες βλάβη θα αφαιρεθεί το πάγιο  από τους λογαριασμούς η΄πρέπει να απευθυνθούμε στον Συνήγορο του Πολίτη.
Το μήνυμα μέσω SMS στο κινητό  τηλέφωνο του προέδρου είναι ανά πάσα στιγμή στην διάθεση του κάθε αρμόδιου.

Το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας δεν αντιμετωπίζει απολύτως κανένα πρόβλημα.»
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...