ΠΑΡΑΝΟΜΗ Η ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

ΠΑΡΑΝΟΜΗ Η ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   6:35 μ.μ.  |  Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

Την περασμένη Δευτέρα πήρε ο δήμος στα χέρια του την απόφαση του ΣτΕ, σχετικά με την αίτηση ακυρώσεως της
πρόσληψης του νομικού συμβούλου, η οποία είχε γίνει τον Ιούλιο του 2005.
Ο δικηγόρος Μεσολογγίου Λ. Βλάχος, κατέθεσε αίτηση ακυρώσεως στο ΣτΕ, για την εν λόγω πρόσληψη, καθώς υπήρχαν σοβαρές, κατά τη γνώμη του, παραλείψεις στη διαδικασία. Το αιτιολογικό του κ. Βλάχου έγινε δεκτό από το Ανώτατο Δικαστήριο της χώρας, το οποίο μάλιστα χρεώνει στο δήμο την δικαστική δαπάνη του αιτούντος, η οποία ανέρχεται στα 1400 ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι ο μέχρι πρότινος νομικός σύμβουλος του δήμου Σ. Χουλιάρας, πρέπει να εγκαταλείψει αυτή τη θέση.

ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ
aixminews
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...