Τα συνεργεία του δήμου, πάντως, αυτές τις ημέρες μάζευσαν τόνους περισσοτέρων σκουπιδιών απ’ ότι το προηγούμενο διάστημα.
Σκουπίδια που τόσο απλόχερα πετάξαμε: Κουτιά και περιτυλίγματα από δωράκια, τα χαλασμένα μας στολίδια, τα υπολείμματα τροφών και ότι μπορεί να χωρέσει ο νους μας… και ο κάδος!
Και φυσικά, οι «επαγγελματίες» των κάδων έκαναν τον δικό τους εορταστικό τζίρο αυτές τις ημέρες…
Αυτό, πάντως, που πρέπει ντε και καλά, επειδή είναι Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά, να υπερβάλουμε σε όλα (στο φαΐ, στο ποτό, στις αγορές), …ποτέ δεν κατάλαβα γιατί συμβαίνει. Συμβαίνει, όμως. Και δεν είναι κατ” ανάγκην τόσο κακό…!!!
agrinioreport.com
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!