Ενα άτομο αυτοπυρπολήθηκε στις 06:45 το πρωί στο κέντρο της Αθήνας και συγκεκριμένα στην συμβολή
των οδών Αγίου Μελετίου και Αχαρνών.Περισσότερα σε λίγο
Νεώτερη ενημέρωση
Αστυνομικοί οι οποίοι
περιπολούσαν στο σημείο με περιπολικό είδαν τον άνδρα να καίγεται .Αμέσως επιχείρησαν να
σβήσουν τη φωτιά, κάλεσαν την πυροσβεστική και ΕΚΑΒ το οποίο όταν έφτασε λίγο αργότερα παρέλαβε τη σορό του
άνδρα. Σύμφωνα με την αστυνομία πρόκειται για έναν άνδρα από το Ιράν.
Σύμφωνα με αυτόπτη μάρτυρα, ο άνδρας περιλούστηκε με εύφλεκτο υγρό και έβαλε φωτιά.
Δίπλα στο σημείο του αυτοπυρπολισμού βρέθηκε ένα μικρό πορτοφόλι στο οποίο υπήρχαν έγγραφα που ανήκουν σε Ιρανό και εξετάζεται αν είναι τα στοιχεία του ανθρώπου που αυτοπυρπολήθηκε. Προανάκριση για το συμβάν διενεργεί το αστυνομικό τμήμα της περιοχής
Σύμφωνα με αυτόπτη μάρτυρα, ο άνδρας περιλούστηκε με εύφλεκτο υγρό και έβαλε φωτιά.
Δίπλα στο σημείο του αυτοπυρπολισμού βρέθηκε ένα μικρό πορτοφόλι στο οποίο υπήρχαν έγγραφα που ανήκουν σε Ιρανό και εξετάζεται αν είναι τα στοιχεία του ανθρώπου που αυτοπυρπολήθηκε. Προανάκριση για το συμβάν διενεργεί το αστυνομικό τμήμα της περιοχής
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...