
Το βράδυ της 28 προς
29/12/2013 όπως μας πληροφόρησαν, άγνωστοι διέρρηξαν δυο σπίτια στην
Μπαμπίνη Ξηρομέρου, την ώρα που δεν βρισκόταν
κανείς μέσα.......
Οι
δράστες παραβίασαν τα παράθυρα και μπήκαν ανενόχλητοι έχοντας στόχο να πάρουν ότι βρουν μπροστά
τους χωρίς να τους αντιληφθεί κανείς.
Στο πρώτο σπίτι
πήραν χρυσαφικά, λεφτά, ποτά και το laptop που μέσα είχε την συγγραφική
του εργασία.
Όταν
επέστρεψαν οι ιδιοκτήτες, βρήκαν το σπίτια τους άνω– κάτω και ειδοποίησαν
την Αστυνομία που προσπαθεί να εντοπίσει τους δράστες
xiromeronews
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!