ΤΟ ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΤΟΝ ΛΑΜΠΡΟ ΔΗΜΗΤΡΟΓΙΑΝΝΗ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

ΤΟ ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΤΟΝ ΛΑΜΠΡΟ ΔΗΜΗΤΡΟΓΙΑΝΝΗ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   8:48 μ.μ.  |  Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

taxi agrinio
Με την ευκαιρία της σημερινής αλλαγής στην διοίκηση του Νοσοκομείου Αγρινίου ο Πρόεδρος και
το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ ΑΓΡΙΝΙΟΥ σε ανακοίνωσή του αναφέρει :
΄΄ ευχαριστούμε θερμά τον κ. Λάμπρο Δημητρογιάννη για την αμέριστη συμπαράσταση και βοήθεια του σε όλα τα ζητήματα που προέκυψαν και λύθηκαν με θετικό τρόπο σχετικά με την λειτουργία του ΤΑΞΙ στο νέο Νοσοκομείο και εύχεται καλή συνέχεια στο έργο του στο Νοσοκομείο Αργολίδος. Παράλληλα συγχαίρει το νέο διοικητή του Νοσοκομείου Αγρινίου κ.Βλάχο για την ανάληψη των καθηκόντων του και ευελπιστεί σε αγαθή συνεργασία ΄΄.


Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...