
Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε στις 3 ιώρα το πρωί στην επαρχιακή οδό Οχθιων
– Γουριώτισσας
κοντά στα Οχθια της Δ.Ε.
Στράτου του δήμου Αγρινίου.
Συγκεκριμένα , κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες Ι.Χ. που
οδηγούσε κάτοικος από την Λεπενού
εκτράπηκε της πορείας του με αποτέλεσμα ο οδηγός του να τραυματιστεί και
να εγκλωβιστεί.
Τελικά ο οδηγός απεγκλωβίστηκε μόνος του και στο σημείο έσπευσε αμέσως η Τροχαία , η
Πυροσβεστική και ο ΕΚΑΒ όπου και
μετέφερε τον τραυματία με ελαφρά τραύματα στο νοσοκομείο του Αγρινίου,
όπου και νοσηλεύεται.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...