Η ΝΑΥΠΑΚΤΙΑ ΜΑΡΙΑ ΛΟΗ ΒΓΗΚΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΕΝΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΕΦ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΥΟΡΚΗΣ[ΒΙΝΤΕΟ] « aitoloakarnanianet

Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

Η ΝΑΥΠΑΚΤΙΑ ΜΑΡΙΑ ΛΟΗ ΒΓΗΚΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΕΝΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΕΦ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΥΟΡΚΗΣ[ΒΙΝΤΕΟ]

lif-loi-papakaliatis
Το «Πρωινό Mou» συνδέθηκε μέσω skype με την Μαρία Λόη, η οποία βρίσκεται στην Αμερική και
συγκεκριμένα στη Νέα Υόρκη!
Η μαγείρισσα γνωρίζει εκεί μεγάλη επιτυχία και αποκάλυψε πως χθες χριστουγεννιάτικο δώρο της έκαναν ότι βγήκε μια από τις πέντε καλύτερες σεφ στη Νέα Υόρκη! Ο Πέτρος Κωστόπουλος μόλις άκουσε την εν λόγω είδηση, ζήτησε ρουσφέτι.. να γίνει γκαρσόνι και να είναι μαζί της!

http://fe-mail.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook