Το «Πρωινό Mou» συνδέθηκε μέσω skype με την Μαρία Λόη, η
οποία βρίσκεται στην Αμερική και
συγκεκριμένα στη Νέα Υόρκη!
Η μαγείρισσα γνωρίζει εκεί μεγάλη επιτυχία και αποκάλυψε πως
χθες χριστουγεννιάτικο δώρο της έκαναν ότι βγήκε μια από τις πέντε καλύτερες
σεφ στη Νέα Υόρκη! Ο Πέτρος Κωστόπουλος μόλις άκουσε την εν λόγω είδηση, ζήτησε
ρουσφέτι.. να γίνει γκαρσόνι και να είναι μαζί της!
http://fe-mail.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!