Ένας από τους πολλούς άστεγους που ζουν στην Αθήνα περιγράφει με δάκρυα στα μάτια
την ζωή του τα τελευταία πέντε χρόνια. Στο σημείο που ζει έβαλε λίγα χριστουγεννιάτικα στολίδια και η συνέντευξή του συγκλονίζει.
Δείτε το βίντεο από το Star
enikos.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
Κοινοποίηση στο Facebook