Το μελαχρινό κορίτσι από τη Θεσσαλονίκη που γνωρίσαμε μέσα
από την παρουσίαση των top video
στο Ράδιο Αρβύλα, μιλάει στο PEOPLE και τη
Νάνσυ Παραδεισάνου και αποκαλύπτει λεπτομέρειες για τη συνεργασία της με τον
Αντώνη Κανάκη.
«Γνώρισα τον Αντώνη πριν από μερικά χρόνια στο μπαρ του, το
Limani, τελείως τυχαία, μέσω κοινών φίλων. Αγαπώ πολύ τη μουσική, δεν περνά μια
μέρα που να μην ακούσω πολλή μουσική. Όταν μου είπε λοιπόν ότι σχεδιάζει να
ανοίξει δικό του ραδιόφωνο, ενθουσιάστηκα και μου ζήτησε να πάω ένα demo. Το
έκανα, του άρεσε κι έτσι ξεκίνησα το Imagine. Όταν θα ξεκινούσε το Ράδιο
Αρβύλα, ο Αντώνης μου είπε ότι θα γίνει μια οντισιόν γιατί έψαχναν κάποια
κορίτσια. Με ενδιέφερε και πήγα. Πέρασα όμως από οντισιόν, δεν με πήραν έτσι,
επειδή δουλεύαμε μαζί στο ραδιόφωνο».
«Η σχέση που έχω κάνει με τους "Αρβύλες" είναι
ουσιαστικής φιλίας. Θα τους πάρω τηλέφωνο να ζητήσω τη γνώμη τους για
σημαντικές αποφάσεις, γιατί ξέρω ότι η γνώμη τους είναι πάντα για το καλό μου».
markos.tv
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!