ΝΕΑΠΟΛΗ:ΔΥΟ ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ ΡΟΜΑ ΓΙΑ ΚΛΟΠΗ ΣΕ ΑΠΟΘΗΚΗ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013

ΝΕΑΠΟΛΗ:ΔΥΟ ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ ΡΟΜΑ ΓΙΑ ΚΛΟΠΗ ΣΕ ΑΠΟΘΗΚΗ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   9:15 μ.μ.  |  Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013

epi-astynomia-syllipsi
Αντικείμενα που φύλασσε ο ιδιοκτήτης τους σε αποθήκη στη Μεγάλη Χώρα της Δ.Ε. Νεάπολης του δήμου Αγρινίου έκλεψαν
δύο νεαροί ρομά σήμερα. Οι δύο άνδρες 21 και 22 ετών συνελήφθησαν ωστόσο λίγο αργότερα και θα οδηγηθούν στον αρμόδιο εισαγγελέα.
AGRINIOPRESS
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...