ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ:ΈΔΕΣΑΝ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΗΣΤΕΨΑΝ. « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ:ΈΔΕΣΑΝ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΗΣΤΕΨΑΝ.


Το περιστατικό συνέβη χθες το βράδυ μεταξύ 20:30-21:00 στην περιοχή Λυγιά Ναυπάκτου στην
τοποθεσία Δένδρο.

Το ηλικιωμένο ζευγάρι ηλικίας 83 και 84 ετών (γυναίκα και άνδρας) που διέμενε σε ισόγεια οικία δέχθηκε την «επίσκεψη» τριών αγνώστων με κουκούλες οι οποίοι υπό τη διαρκή σωματική απειλή και αφού έκαναν άνω κάτω το σπίτι τους απέσπασαν 700 ευρώ και κάποια χρυσαφικά κειμήλια του ζευγαριού.Το ηλικιωμένο ζευγάρι κατά τη διάρκεια του περιστατικού ήταν απομονωμένο σε δωμάτιο με δεμένα τα χέρια και υπό την διαρκή απειλή των αγνώστων.

Επι τόπου απο το πρωί σήμερα βρίσκεται  η σήμανση από την Ασφάλεια Μεσολογγίου προκειμένου να συλλέξει στοιχεία (αν βρεθούν) προκειμένου να ταυτοποιηθούν οι δράστες.
nafpaktianews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook