Αίσθηση έχει προκαλέσει η είδηση του σχηματισμού δικογραφίας
σε βάρος πέντε ατόμων που
σύμφωνα με την Αστυνομία, συμμετείχαν σε εγκληματική
ομάδα που εξαπατούσε ηλικιωμένους στην περιοχή του Αγρινίου. Συνολικά έχουν
εξιχνιαστεί οκτώ περιπτώσεις εξαπάτησης, όπου οι δράστες , με διαφορετική
σύνθεση, προσέγγιζαν τους ηλικιωμένους , εμφανιζόμενοι ως εφοριακοί, ασφαλιστές
κλπ και με διάφορες προφάσεις τους αποσπούσαν χρηματικά ποσά, χρυσαφικά κλπ.
Η συμμετοχή των πέντε ατόμων
και σε άλλες περιπτώσεις εξαπάτησης ερευνάται από την Αστυνομία, αλλά το θέμα
είναι πως τέτοια κρούσματα έχουν σημειωθεί δεκάδες στην Αιτωλοακαρνανία
και σε διάφορες περιοχές τα τελευταία χρόνια.
Πολίτες που επικοινώνησαν με
το agriniopress.gr τονίζουν
πως οι ίδιοι ή οι συγγενείς τους έχουν πέσει θύματα τέτοιων απατεώνων και
θεωρούν πολύ πιθανό οι δράστες να μην βρεθούν ποτέ, τη στιγμή που μπορεί
να είναι αυτοί που κατηγορούνται από την Αστυνομία στο Αγρίνιο.
«Σε άλλες περιπτώσεις
εξαπάτησης ηλικιωμένων από τις κατά τόπους Εισαγγελίες έχει δοθεί εντολή για να
δημοσιοποιηθούν τα στοιχεία των απατεώνων, μαζί με φωτογραφίες τους, ώστε να
αναγνωριστούν από θύματα τους και να εξιχνιαστούν και άλλες υποθέσεις. Γιατί
δεν γίνεται κάτι ανάλογο και στο Αγρίνιο;» αναφέρουν χαρακτηριστικά πολίτες.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...