Τα Χριστούγεννα είναι η κατεξοχήν γιορτή των παιδιών όπου κυριαρχεί
η αγάπη η χαρά και η
αλληλεγγύη προς τον συνάνθρωπο.
Το Ν.Π.Δ.Δ του δήμου Ξηρομέρου διοργανώνει
και φέτοςχριστουγεννιάτικες γιορτές
αφιερωμένες στα παιδιά.
Το πρόγραμμα εχει ως εξής:
20/12, ΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΗΝ ΚΑΝΔΗΛΑ, ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΑΛΥΖΙΑΣ ΩΡΑ 17:30 Μ.Μ.
21/12, ΗΜΕΡΑ ΣΑΒΒΑΤΟ ΣΤΙΣ ΦΥΤΕΙΕΣ, ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΦΥΤΕΙΩΝ ΩΡΑ
11:00 Π.Μ.
21/12,ΗΜΕΡΑ ΣΑΒΒΑΤΟ ΣΤΟΝ ΑΣΤΑΚΟ, ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΩΝ ΤΟΥ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΩΡΑ 17:30
Μ.Μ.
Κλόουν, μαγικά ταχυδακτυλουργικά
κόλπα, παιχνίδια, διαγωνισμοί, χορός και μουσική, face painting από
την Αγιο βασιλίτσα, την σταχτοπούτα, χιονάτη, μαριονέτες και ξωτικό.
Θα είμαστε εκεί να διασκεδάσουμε όλοι μαζί, να πούμε τα κάλαντα και να μοιράσουμε τα δώρα!
Επίσης η δημοτική αρχή θέλοντας
να δώσει ένα ξεχωριστό τόνο στις φετινές γιορτές ανακοινώνει την λειτουργιά ενός μικρού ΛΟΥΝΑ ΠΑΡΚ στον Αστακό και για
δέκα ημέρες (23 Δεκ.- 03 Ιαν, πλατεία Αστακού), το οποίο
περιλαμβάνει τρενάκι, σκοποβολή
και booling.
Σας περιμένουμε όλους
μικρούς και μεγάλους………
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ
ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Ν.Π.Δ.Δ
ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΣΑΜΑΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!