ΕΠΙΤΕΘΗΚΑΝ ΣΤΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΦΥΓΕΙ « aitoloakarnanianet

Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

ΕΠΙΤΕΘΗΚΑΝ ΣΤΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΦΥΓΕΙ


Συγκεκριμένα, όπως γράφει το flashnews, αστυνομικοί της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. εντόπισαν 42χρονο στο
Πέραμα, να οδηγεί ένα φορτηγό κάνοντας επικίνδυνους ελιγμούς και τον σταμάτησαν για έλεγχο.

Κατά τη διάρκεια του ελέγχου, ο 42χρονος επιτέθηκε απρόκλητα στους αστυνομικούς, ενώ προέβαλε ισχυρή αντίσταση, προκειμένου να αποφύγει τη σύλληψη.

Τότε, περίπου 15 άτομα που βρίσκονταν σε κοντινό καφέ - μπαρ επιτέθηκαν στους αστυνομικούς προκειμένου να βοηθήσουν τον 42χρονο να διαφύγει.

Από τα άτομα αυτά συνελήφθη ένας 21χρονος, ενώ αναζητούνται τα υπόλοιπα.

Ο 21χρονος συλληφθείς, που κατηγορείται για αντίσταση, πρόκληση σωματικών βλαβών, απειλή και εξύβριση, θα οδηγηθεί σήμερα στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ρεθύμνου.

Τα στοιχεία του 42χρονου, ο οποίος κατάφερε να διαφύγει, ταυτοποιήθηκαν και αναζητείται στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας.

Προανάκριση ενεργεί το Τμήμα Ασφαλείας Γεροποτάμου.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook