
Στην ανακοίνωσή των Εργαζομένων του Νοσοκομείου Άγιος Ανδρέας της Πάτρας
αναφέρουν: Πέρασαν ήδη...σχεδόν δύο μήνες και η ΔΕΣΜΕΥΣΗ του Υπουργού Υγείας, για τον διορισμό Διοικητή και Διοικητικού Συμβουλίου στο Νοσοκομείο ΑΓ. ΑΝΔΡΕΑΣ δεν έγινε πράξη, παρά την συμπλήρωση 6 ολόκληρων μηνών που είμαστε χωρίς Δ.Σ και 4 μηνών από την παραίτηση του Διοικητή.
Αφού δεν κατέστη δυνατόν μέχρι σήμερα, να προχωρήσουν τα αυτονόητα, δεν μας απομένει τίποτε άλλο, από το να στείλουμε ΓΡΑΜΜΑ στον ΑΙ-ΒΑΣΙΛΗ, για να μας φέρει αυτός πλέον Διοικητή και Διοικητικό Συμβούλιο.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!