Ενημέρωση έκανε ο δήμαρχος Ι.Π.Μεσολογγίου Πάνος Κατσούλης σήμερα στους κατοίκους
Αιτωλικού σχετικά με τα τελευταίες εξελίξεις για την υπόθεση της υδροδότησης της πόλης του Αιτωλικού.
Τους ανέφερε οτι χθές στις 12 η ώρα στο γραφεία της ΚΕΔΕ στην Αθήνα συναντήθηκε μαζί με τους βουλευτές του νομού ,Τριανταφύλλου,Βαρεμένο,Καραγκούνη,ο Μωραίτης πήρε τηλέφωνο οτι είχε δουλειά και οτι είναι μαζί τους σε οτι αποφασίσουν και ο δήμαρχος τους έκανε ενημέρωση για την υδροδότηση του Αιτωλικού.
Ζήτησε απο τους κατοίκους του Αιτωλικού σήμερα να βομβαρίσουν τους βουλευτές του νομού και όποιον άλλον γνωρίζουν απο τον πολιτικό κόσμο ώστε να τους ενημερώσουν για το πρόβλημα του νερού και τους ζήτησε τις μέρες που θα γίνει συνάντηση στο γραφείο του κ. Καλαφάτη να γίνουν κινητοποιήσεις στην πόλη του Αιτωλικού.
Υστερα απο αίτημα των κατοίκων συμφωνήθηκε να έρχεται υδροφόρα με νερό ελεγμένο και να σταματήσει η υδροφόρα της Κορπής.
Στο βίντεο του Onairnews παρακάτω ακούστε τον δήμαρχο την ενημέρωση που έκανε σήμερα στους κατοίκους του Αιτωλικού.
ONAIRNEWS.GR
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!