ΑΓΡΙΝΙΟ:ΦΩΤΑΓΩΓΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΥ ΔΕΝΤΡΟΥ-ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟ ΠΑΓΟΔΡΟΜΙΟ (ΦΩΤΟ) « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

ΑΓΡΙΝΙΟ:ΦΩΤΑΓΩΓΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΥ ΔΕΝΤΡΟΥ-ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟ ΠΑΓΟΔΡΟΜΙΟ (ΦΩΤΟ)

DSCN7374
Γεμάτη κόσμο που η κεντρική πλατεία του Αγρινίου σήμερα το απόγευμα για τη φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου
δέντρου. Με τις ευχές του δημάρχου Π. Μοσχολιού και την αντίστροφη μέτρηση που μαζί του έκαναν μικροί και μεγάλοι τα λαμπιόνια άναψαν υπό τις Χριστουγεννιάτικες μελωδίες της φιλαρμονικής του δήμου.
Μικρά παιδιά αμέσως μετά σχημάτιζαν ουρές για να μπουν στα δωρεάν τραινάκια που έχουν τοποθετηθεί στην πλατεία, τρώγοντας μαλλί της γριάς, ενώ τα λίγο πιο μεγάλα παιδιά ξεκίνησαν αμέσως για το παγοδρόμιο που άνοιξε σήμερα τις πόρτες του στον προαύλιο χώρο των πρώην καπναποθηκών Παπαστράτου, δίπλα από την πλατεία συντριβανίου. Οι πρώτες φιγούρες έγιναν από τους εκπαιδευτές, μέχρι να πάρουν θάρρος και οι υπόλοιποι.

DSCN7378

DSCN7388

DSCN7390

DSCN7397

DSCN7404

DSCN7406

DSCN7410

DSCN7428

DSCN7433

DSCN7453

DSCN7474

DSCN7475

koi-fotagogisi-dentrou-2013

koi-fotagogisi-dentrou-20131

koi-fotagogisi-dentrou-20132

koi-fotagogisi-dentrou-20133

koi-fotagogisi-dentrou-20134

koi-fotagogisi-dentrou-20135

koi-pagodromio-agrinio1

koi-pagodromio-agrinio2

koi-pagodromio-agrinio3
koi-pagodromio-agrinio4
agriniopress.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook