Έχει μεσολαβήσει μια ολόκληρη
εβδομάδα από την κινητοποίηση των δημάρχων της χώρας που
δηλώνουν ότι θα κάνουν
τα πάντα για να επανασυνδεθεί το ρεύμα των πολιτών που δεν μπορούν να πληρώσουν
τους λογαριασμούς της ΔΕΗ.
Από τότε μέχρι και σήμερα έχουν και πάλι ρεύμα μόλις 3.600
νοικοκυριά σε ολόκληρη τη χώρα, από τα περισσότερα από 300.000 που -σύμφωνα με
καταναλωτικές οργανώσεις- έχουν υποστεί διακοπή ηλεκτροδότησης.
Ο ρυθμός με τον οποίο γίνονται οι επανασυνδέσεις, είναι σαφές
ότι καταγράφει ένα μεγάλο «παθητικό».
Την ίδια στιγμή, ενώ η ΔΕΗ υπολογίζει σε μόλις 25.000 τους
καταναλωτές που θα επανασυνδεθούν, το ΙΝΚΑ υποστηρίζει πως ξεπερνούν τις
300.000 οι οικογένειες που δεν έχουν ρεύμα.
Τουλάχιστον 1.000 οικογένειες και εμπορικά καταστήματα την
ημέρα μένουν στο σκοτάδι. Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από έγγραφο του προέδρου
της ΔΕΗ που διαβιβάστηκε στη Βουλή στα μέσα Νοεμβρίου.
Συνολικά, ανά μήνα, κόβεται η ηλεκτροδότηση σε 30.000
νοικοκυριά ή επιχειρήσεις.
thebest.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!