ΜΠΗΚΕ Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ(ΦΩΤΟ) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

ΜΠΗΚΕ Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ(ΦΩΤΟ)

Κατηγορία ΑΘΛΗΤΙΚΑ στις   4:22 μ.μ.  |  Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

ΦΩΤΟ-Μπήκε η θάλασσα στο... γήπεδο
Ένα απίστευτο περιστατικό συνέβη σε γήπεδο της Καλαμάτας και πιο συγκεκριμένα σ΄αυτό
του Ακρίτα Κορώνης όπου η θάλασσα μπήκε μέσα στον αγωνιστικό χώρο, με αποτέλεσμα την αναβολή του αγώνα για τον 2ο όμιλο της Β΄ κατηγορίας της ΕΠΣ Μεσσηνίας μεταξύ του Ακρίτα Κορώνης και του Χανδριναϊκού.
Δείτε τις φωτογραφίες:
Πηγή: gazzetta.gr
Πηγή φωτογραφιών: xandrinaikosfc.blogspot.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...