«Από εδώ και στο εξής και για αρκετό καιρό ο δήμος θα μοιάζει με εργοτάξιο από τα έργα που γίνονται σε όλη την
επικράτειά του. Το προσεχές διάστημα δε, θα παραδίδονται και θα εγκαινιάζονται μεγάλα έργα, προϊόν της δουλειάς που κάναμε τα τρία χρόνια θητείας μας».
Με αυτά τα λόγια ο αντιδήμαρχος Έργων Δημ. Κοταντάκης περιέγραφε πρόσφατα στην ΑΙΧΜΗ τον προγραμματισμό των επόμενων μηνών που ήδη ξεκίνησε με τα εγκαίνια του σύγχρονου και πανέμορφου 4ου νηπιαγωγείου στη Βίγλα. Τα καλά νέα στην σχολική στέγη συνεχίζονται καθώς πρόσφατα ξεκίνησε και η κατασκευή του 2ου λυκείου Μεσολογγίου, μετά από μια εξάμηνη γραφειοκρατική περιπέτεια, η οποία τελείωσε αισίως.
Το πρόβλημα εντοπίστηκε στο ιδιοκτησιακό καθεστώς, καθώς το οικόπεδο, κοντά στον Άγιο Δημήτριο, ανήκε στο δημόσιο και χρειάστηκε μια διαδικασία έως ότου παραχωρηθεί στο δήμο. Έτσι πριν από λίγες ημέρες...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 26/12 σε όλα τα περίπτερα του νομού
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!