ΔΩΡΕΑΝ ΤΡΟΦΙΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠ. ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ « aitoloakarnanianet

Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

ΔΩΡΕΑΝ ΤΡΟΦΙΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠ. ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Ξεκίνησε το πρόγραμμα δωρεάν διανομής τροφίμων για το 2013 από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και
Τροφίμων, σε συνεργασία με τον ΟΠΕΚΕΠΕ, συνολικού προϋπολογισμού 25 εκατ. ευρώ.
Το εν λόγω πρόγραμμα, το οποίο πρόκειται να ολοκληρωθεί έως το τέλος του έτους, υλοποιείται κάθε χρόνο με τη συγχρηματοδότηση της ΕΕ και περιλαμβάνει βασικά είδη διατροφής, όπως τυροκομικά, ζυμαρικά, και ελαιόλαδο, τα οποία είναι από τα βασικότερα για τις διατροφικές συνήθειες των Ελλήνων. Στην Αιτωλοακαρνανία κατατέθηκαν 16.350 αιτήσεις, από τις οποίες εγκρίθηκαν οι...

Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 26/12 σε όλα τα περίπτερα του νομού
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook