Κλειστή παραμένει απο τις 8 το βράδυ η παλιά εθνική οδό Πατρών - Κορίνθου στο ύψος του
Πλάτανου Αιγιαλείας λόγω κατολισθήσεων και τα οχήματα που κινούνται προς Αθήνα εκτρέπονται στην νέα εθνική, μέσω του κόμβου της Πούντας, ενώ τα οχήματα που κινούνται προς Πάτρα, εκτρέπονται στον κόμβο της Ακράτας.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...