Στον εισαγγελέα μεταβαίνει αυτήν ώρα ο Μιχάλης Λιάπης . Πριν μπει στο περιπολικό για να
μεταφερθεί από την τροχαία Αγίας Παρασκευής, δήλωσε στους δημοσιογράφους : "Εσφαλα και πρέπει να πληρώσω το τίμημα της απερισκεψίας μου".
"Έβαλα μπροστά το αυτοκίνητο για να γεμίσω τη μπαταρία" είπε.
enikos.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
Κοινοποίηση στο Facebook