Στον εισαγγελέα μεταβαίνει αυτήν ώρα ο Μιχάλης Λιάπης . Πριν μπει στο περιπολικό για να
μεταφερθεί από την τροχαία Αγίας Παρασκευής, δήλωσε στους δημοσιογράφους : "Εσφαλα και πρέπει να πληρώσω το τίμημα της απερισκεψίας μου".
"Έβαλα μπροστά το αυτοκίνητο για να γεμίσω τη μπαταρία" είπε.
enikos.gr