
Χρονια πολλα σε ολους. Μολις χτύπησαν οι καμπανες των εκκλησιών για τον ορθρο και την
λειτουργία των Χριστουγέννων.Απο όλη την ομαδά του aitoloakarnanianet ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!