Εκλεισε ξανά η Παλαιά Εθνική Οδός Πατρών - Κορίνθου, και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας στο 69ο
χλμ. και συγκεκριμε΄να ύψος του Πλατάνου, λόγω κατολίσθησης χωμάτινου όγκου.
Η κυκλοφορία διεξάγεται με εκτροπή στον κόμβο της Πούντας για το ρεύμα προς Αθήνα και στον κόμβο της Ακράτας για το ρεύμα προς Πάτρα.
patrastimes.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!