Εκλεισε ξανά η Παλαιά Εθνική Οδός Πατρών - Κορίνθου, και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας στο 69ο
χλμ. και συγκεκριμε΄να ύψος του Πλατάνου, λόγω κατολίσθησης χωμάτινου όγκου.
Η κυκλοφορία διεξάγεται με εκτροπή στον κόμβο της Πούντας για το ρεύμα προς Αθήνα και στον κόμβο της Ακράτας για το ρεύμα προς Πάτρα.
patrastimes.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...