ΕΚΛΕΙΣΕ ΞΑΝΑ ΛΟΓΩ ΚΑΤΟΛΙΣΘΗΣΕΩΝ Η Π ΑΛΑΙΑ Ε.Ο. ΠΑΤΡΩΝ-ΚΟΡΙΝΘΟΥ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

ΕΚΛΕΙΣΕ ΞΑΝΑ ΛΟΓΩ ΚΑΤΟΛΙΣΘΗΣΕΩΝ Η Π ΑΛΑΙΑ Ε.Ο. ΠΑΤΡΩΝ-ΚΟΡΙΝΘΟΥ

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   2:15 μ.μ.  |  Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

Εκλεισε ξανά η Παλαιά Εθνική Οδός Πατρών - Κορίνθου, και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας στο 69ο
χλμ. και συγκεκριμε΄να ύψος του Πλατάνου, λόγω κατολίσθησης χωμάτινου όγκου.
Η κυκλοφορία διεξάγεται με εκτροπή στον κόμβο της Πούντας για το ρεύμα προς Αθήνα και στον κόμβο της Ακράτας για το ρεύμα προς Πάτρα. 
patrastimes.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...