ΧΕΙΡΟΒΟΜΒΙΔΑ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟ ΑΓΓΕΛΟΚΑΣΤΡΟ « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

ΧΕΙΡΟΒΟΜΒΙΔΑ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟ ΑΓΓΕΛΟΚΑΣΤΡΟ

Μοιάζει με σενάριο αστυνομικής ταινίας, είναι όμως πραγματικότητα… Σε αυτοκίνητο στην είσοδο
του Αγγελοκάστρου εντοπίστηκε πριν από λίγο μια χειροβομβίδα!
Σύμφωνα με πληροφορίες του agrinioreport.com, πρόκειται μάλλον για ένα «μήνυμα» που κάποιοι θέλησαν να στείλουν στον ιδιοκτήτη. Στο σημείο έσπευσε η αστυνομία, αποκλείοντας το χώρο και προχωρώντας στη σχετική έρευνα, ώστε να εντοπιστούν τυχόν στοιχεία που θα μπορούσε να οδηγήσουν στην ταυτότητα των δραστών.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook