Σοβαρό πρόβλημα έχει δημιουργηθεί στο Αιτωλικό, στη λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών που εδρεύουν στο
πρώην δημαρχείο, καθώς η υπάλληλος βρίσκεται σε άδεια.
Πιο συγκεκριμένα η υπάλληλος κάνει αυτό το διάστημα χρήσης της άδειάς της και ο δήμος δεν φρόντισε να στείλει αντικαταστάτη, με αποτέλεσμα να μην λειτουργεί κανένας τομέας εξυπηρέτησης των πολιτών. Μάλιστα είναι μεγάλη η ταλαιπωρία ηλικιωμένων ανθρώπων που προσέρχονται στο πρώην δημαρχείο και από τις γύρω Τοπικές Κοινότητες και τελικά δεν καταφέρνουν να εξυπηρετηθούν. Ο πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Αιτωλικού Δ. Φούντας, δέχθηκε πολλά τηλεφωνήματα από πολίτες που ήθελαν να εκφράσουν τα παράπονά τους. Η αγανάκτηση των δημοτών είναι μεγάλη και για το λόγο αυτό ο πρόεδρος ζητά να μετακινηθεί υπάλληλος στο Αιτωλικό, για όσο χρόνο διαρκεί η άδεια της μόνιμης υπαλλήλου.
ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ
aixminews
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!