ΠΗΡΕ ΑΔΕΙΑ Η ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΤΩΛΙΚΟ ΕΜΕΙΝΕ ΞΕΚΡΕΜΑΣΤΟ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

ΠΗΡΕ ΑΔΕΙΑ Η ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΤΩΛΙΚΟ ΕΜΕΙΝΕ ΞΕΚΡΕΜΑΣΤΟ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   4:28 μ.μ.  |  Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Σοβαρό πρόβλημα έχει δημιουργηθεί στο Αιτωλικό, στη λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών που εδρεύουν στο
πρώην δημαρχείο, καθώς η υπάλληλος βρίσκεται σε άδεια.
Πιο συγκεκριμένα η υπάλληλος κάνει αυτό το διάστημα χρήσης της άδειάς της και ο δήμος δεν φρόντισε να στείλει αντικαταστάτη, με αποτέλεσμα να μην λειτουργεί κανένας τομέας εξυπηρέτησης των πολιτών. Μάλιστα είναι μεγάλη η ταλαιπωρία ηλικιωμένων ανθρώπων που προσέρχονται στο πρώην δημαρχείο και από τις γύρω Τοπικές Κοινότητες και τελικά δεν καταφέρνουν να εξυπηρετηθούν. Ο πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Αιτωλικού Δ. Φούντας, δέχθηκε πολλά τηλεφωνήματα από πολίτες που ήθελαν να εκφράσουν τα παράπονά τους. Η αγανάκτηση  των δημοτών είναι μεγάλη και για το λόγο αυτό ο πρόεδρος ζητά να μετακινηθεί υπάλληλος στο Αιτωλικό, για όσο χρόνο διαρκεί η άδεια της μόνιμης υπαλλήλου.
ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ
aixminews
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...