ΚΑΤΕΛΗΞΑΝ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΚΑΥΓΑ « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

ΚΑΤΕΛΗΞΑΝ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΚΑΥΓΑ

astynomikos-peripoliko
Στο αστυνομικό τμήμα μεταφέρθηκαν για εξηγήσεις και έπειτα από συστάσεις αφέθηκαν ελεύθεροι
δύο νεαροί 19 και 20 ετών και μια ανήλικη κοπέλα ηλικίας 15 ετών, αδερφή του 20χρονου, έπειτα από καυγά που ξέσπασε, για άγνωστο λόγο, μεταξύ τους σήμερα το πρωί στις 09:30 περίπου στην οδό Ευαγγελιστρίας & Μαβίλη στο κέντρο του Αγρινίου. Στο σημείο επικράτησε αναστάτωση με την αστυνομία να αναλαμβάνει δράση προσαγάγοντάς τους στο τμήμα προκειμένου να ηρεμήσουν τα πνεύματα αφήνοντάς τους ελεύθερους μετά από λίγο.
aerasnews
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook