ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΝ ΒΛΕΠΑΜΕ ΤΗΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ (ΦΩΤΟ) « aitoloakarnanianet

Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΝ ΒΛΕΠΑΜΕ ΤΗΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ (ΦΩΤΟ)

Έχει φανταστεί πώς θα ήταν ο κόσμος γύρω μας εάν η ακτινοβολία από τα κινητά τηλέφωνα ήταν ορατή
με γυμνό μάτι;

Ο καλλιτέχνης Nickolay Lamm προσπάθησε να δώσει μια απάντηση στο ερώτημα. Δημοσίευσε μια σειρά από εικόνες που παρουσίαζαν πόλεις και μνημεία των ΗΠΑ «λουσμένες» στα χρώματα της ακτινοβολίας των κινητών.

Ο Lamm συνεργάστηκε με μηχανολόγους και μηχανικούς από το Πανεπιστήμιο του Ιλινόι ώστε οι απεικονίσεις του να είναι ακριβείς, αναφέρει το σχετικό άρθρο της Huffington Post. Η ακτινοβολία που εκπέμπει κάθε κεραία κινητής παρουσιάζεται με διαφορετικά χρώματα, αναλόγως των αντίστοιχων συχνοτήτων.

Δείτε το εκπληκτικό αποτέλεσμα του έργου του.





Πηγή: www.onmed.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook