Για τη σχέση της με τον Μύρωνα Στρατή μίλησε η Μαίρη Συνατσάκη στην πρωινή εκπομπή
του ΑΝΤ1. Όπως η ίδια δήλωσε: «Το κομμάτι της εμπιστοσύνης το έχουμε ήσυχο μέσα μας, χωρίς να θεωρούμε ο ένας τον άλλο δεδομένο, απλά έχουμε συμφωνήσει και το έχουμε τηρήσει, πως ό,τι αισθανόμαστε το λέμε».
Με αφορμή τις προτάσεις που δέχτηκε από ΑΝΤ1 και Μega για την συμμετοχή της σε μια από τις δυο πρωινές εκπομπές, η Μαίρη Συνατσάκη αποκάλυψε τι είναι αυτό που της αρέσει στην τηλεόραση: «Μου αρέσουν οι τηλεοπτικές παρέες. Δεν απολαμβάνω την τηλεοπτική μοναξιά. Πιστεύω ότι δεν μπορείς να βγάλεις τον καλύτερό σου εαυτό αν είσαι μόνος σου».
markos.tv
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...