
Μεγάλος συνωστισμός επικράτησε σήμερα στις εφορίες, με τους φορολογούμενους να σπεύδουν
προτελευταία μέρα του χρόνου για πληρωμή τελών κυκλοφορίας, κατάθεση πινακίδων, παραλαβή του κλειδάριθμου, αλλά και για να διευθετήσουν άλλες εκκρεμότητες.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του υπουργείου Οικονομικών, περίπου 1,2 εκατομμύριο από τους 5,5 εκατ. ιδιοκτήτες οχημάτων δεν έχουν ακόμη πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας, ενώ περίπου 90.000 είναι οι οδηγοί οχημάτων που έχουν καταθέσεις τις πινακίδες κυκλοφορίας από τις αρχές Νοεμβρίου.
Αύριο, τελευταία ημέρα του χρόνου, οι εφορίες θα είναι ανοιχτές μεχρι τις 12 το μεσημέρι και με δεδομένο ότι μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καμία απόφαση για παράταση σε ό,τι αφορά τα τέλη κυκλοφορίας, όσοι δεν τα καταβάλουν, θα κληθούν από τον Ιανουαριο να πληρώσουν το διπλάσιο της αξίας τους σε πρόστιμο.
Ο γενικός γραμματέας Εσόδων Χάρης Θεοχάρης, μιλώντας σήμερα το πρωί στην εκπομπή "Κοινωνία Ώρα MEGA", τόνισε ότι η όποια απόφαση για παράταση είναι θέμα της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Οικονομικών, ο ίδιος πάντως δήλωσε πως δεν βλέπει να υπάρχει λόγος.
thebest.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!