ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΠΑΡΕΣΥΡΕ ΔΥΟ ΓΥΝΑΙΚΕΣ « aitoloakarnanianet

Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΠΑΡΕΣΥΡΕ ΔΥΟ ΓΥΝΑΙΚΕΣ

Λεωφορείο παρέσυρε δύο γυναίκες
Λεωφορείο του ΟΑΣΘ παρέσυρε δύο πεζές στο κέντρο της Θεσσαλονίκης πριν από λίγη
ώρα. Το περιστατικό συνέβη στην οδό Τσιμισκή κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες.  Οι νεαρές διακομίστηκαν στο ΑΧΕΠΑ, με εκδορές και ελαφριές κακώσεις.
Πηγή: thesstoday.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook