Λεωφορείο του ΟΑΣΘ παρέσυρε δύο πεζές στο κέντρο της Θεσσαλονίκης πριν από λίγη
ώρα. Το περιστατικό συνέβη στην οδό Τσιμισκή κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες. Οι νεαρές διακομίστηκαν στο ΑΧΕΠΑ, με εκδορές και ελαφριές κακώσεις.
Πηγή: thesstoday.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!