
Στο νοσοκομείο Αγρινίου μεταφέρθηκε χθες βράδυ νεαρός ρομά, για κατανάλωση αριθμού χαπιών.
Ο αριθμός των χαπιών που κατανάλωσε ήταν τέτοιος που να χαρακτηρίζει την πράξη απόπειρα αυτοκτονίας, ο 26χρονος ωστόσο έχει και κατά το παρελθόν, περισσότερο μάλιστα από μια φορά, απασχολήσει τις αρχές για τον ίδιο ακριβώς λόγο…
Σε κάθε περίπτωση πάντως η Αστυνομία ερευνά την υπόθεση.agriniopress.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...