ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΣΤΟΝ Π. ΜΟΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΣΤΟΝ Π. ΜΟΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ

koi-foitites-diamartyria-dhmos1
Παράσταση διαμαρτυρίας πραγματοποίησε σήμερα μια ομάδα δεκαπέντε περίπου φοιτητών στην
Πλατεία Παναγοπούλου, οι οποίοι αργότερα ζήτησαν και είχαν συνάντηση με τον δήμαρχο Αγρινίου Π. Μοσχολιό.
Ο λόγος που οι φοιτητές διαμαρτύρονται είναι το πρόβλημα που εξακολουθεί να υπάρχει με τη φοιτητική λέσχη , η οποία εδώ και καιρό δεν λειτουργεί.
Οι λόγοι που η λέσχη παραμένει  κλειστή είναι άγνωστοι στους φοιτητές, στη συνάντησή τους ωστόσο με τον δήμαρχο, αυτό που απαίτησαν είναι η άμεση διευθέτηση του προβλήματος, ενώ αναφορές έγιναν από πλευράς των φοιτητών και το γεγονός ότι στο Αγρίνιο δεν λειτουργεί και δεν λειτούργησε ποτέ φοιτητική εστία.

Ο κ. Μοσχολιός από πλευράς του ξεκαθάρισε πως τα ζητήματα αυτά δεν είναι στην αρμοδιότητα του δήμου, δεσμεύτηκε ωστόσο πως να έρθει σε άμεση επικοινωνία με τον πρύτανη του πανεπιστημίου Πατρών, ζητώντας του μια συνάντηση, στην οποία θα παραστούν και εκπρόσωποι του συλλόγου φοιτητών και πως θα πιέσει προς πάσα κατεύθυνση για την άμεση διευθέτηση του προβλήματος.
agriniopress.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook